22-11-2015 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ton en Rina Dijstelbloem - WaarBenJij.nu 22-11-2015 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ton en Rina Dijstelbloem - WaarBenJij.nu

22-11-2015

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Ton en Rina

24 November 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Dag 27: Zondag 22 november.

_ Milford Sound – Queenstown. (retour hotel)
_ Tijd voor foto’s (heenreis tijdsdruk

Heerlijk geslapen aan boord van de Mariner.
Om 06.00 uur opstaan en douchen want van 07.00-07.30 uur is het ontbijt.
Na een heerlijk ontbijt voeren wij weer weg uit de baai, wij gingen richting de Tasman zee.
Onderweg wisselden zon en regen elkaar af maar hebben wij nog meer prachtige foto's gemaakt.
Vervolgens zijn wij tot aan het begin van de Tasman Zee gevaren. en toen gekeerd en terug gevaren naar de haven. Onderweg zijn we een groep dolfijnen tegen gekomen. Ze waren op weg naar de Tasman Zee. Ze sprongen en zwommen zeer snel richting open water. Wij stonden om 09.30 uur weer aan wal. Er waren naar schatting 65 gasten aan boord.
Daar stond Craig ook al en reden wij met de bus weer terug naar Queenstown.
Onderweg had de bus nog een mankement maar die werd in Te Anau verholpen. ( De v-snaar van de airco was gesneuveld.)
Om 16.30 uur waren wij weer terug in ons hotel.
Lekker gegeten na weer een superdag!

• 24 November 2015 - 12:06

Guus:

En is het cruisen goed bevallen?
    Ben benieuwd hoe groot jullie boot was. Hoeveel passagiers gingen mee met de tocht?
    Jullie zijn nu bijna bij het meest zuidelijke puntje van het Zuid Eiland.
    Gaan jullie daar ook naar toe?
    Geniet nog maar lekker samen van jullie droomreis.

Tags: Dag 27